سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوشته های فرزاد
دوشنبه 87 مهر 22 ساعت 8:41 عصرعشق و دیگر هیچ
خدایا خدا جونم خدای عاشقا

ازت میخوام  تا بدونی اینایی که ازت میخوام بزرگترین آرزومه

خدایا اونو از قلب من بدور کن

دلم رو بسیاری صبور کن

خدا جونم دلمو بیا خالی کن

بیا تو دلم داد بزن برییییییییید بیییییییییییییرررررررررررررررووووووووووووووووووووننننننننننن

بیا خدا جون تو دلم براش دری بزار که قفل بشه و بعد از اینکه تخلیه شد دیگه باز نشه

قفل اون در هم فقط به دست خودم باز بشه

میخوام در دلمو فقل کنم طوری که دیگه هیچکی اونجا بدون اجازه صاحبخونه نشه

ولی خدا جون از این مهمتر من میخوام هر بلایی تاحالا سر من آورده خودش تجربش کنه

میخوام عاشق من بشه تا ببینه عشق چیه

میخوام حس منو تجربه کنه و درکم کنه

خدا جون اونوقت میخوام در دلمو براش باز کنم

تا دلامون همدیگرو تو آغوش بگیرن

خدایا این بزرگترین آرزوی منه از تو

اگه قرار نیست به این آرزوم برسم جونمو بگیر و منو بکش


نوشته شده توسط عاشق: فرزاد نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره این عاشق
نوشته های فرزاد
فرزاد
نوشته های عاشقانه
آرشیو نوشته های قبلی
هفته سوم مهر 87
پرچم من
نوشته های فرزاد
لوگوی دوستان من

لینک دوستان من
مرکز نیاز
موزیک
اشتراک در خبرنامه